In fashion moda

All beginnings are difficult!

    Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim pierwszym poście. Już od dawna gryzłam się z myślą o założeniu bloga. Mieliście kiedyś tak, że po szkole nie macie co robić i tylko przeglądacie portale społecznościowe i tak w kółko przez cały dzień? Ja tak i to bardzo wiele razy, dlatego chciałam mieć swój kąt w sieci. Skoro i tak dużo czasu spędzam przy tym komputerze to dlaczego by nie znaleźć sobie hobby z tym związane.
    
     Wraz z Nowym Rokiem plany wcielam w życie. Metodą prób i błędów będę szukała swojego stylu. Mam nadzieję, że publikowanie stanie się dla mnie przyjemnością, a posty będą pisać się jeden za drugim.
Życzcie mi powodzenia!








golf Forever21
spodnie TopShop
płaszcz Mohito 
botki Zara

Zdjęcia: Łukasz 

Related Articles

17 komentarze:

  1. Jak na razie wygląda super! Też jestem początkująca w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia!!!
    Świat w sieci jest interesujący;) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny płaszczyt, tylko szkoda że zdjęcia takie małe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnych postach się poprawię :) Myślałam, że będą za duże i za bardzo pomniejszyła ...

      Usuń
  4. To powodzenia i wytrwałości przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia.
    www.mojaszkolaangielskiego.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję startu, teraz działaj, do przodu :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejszy jest pierwszy krok! Życzę Ci dużo siły, wytrwałości i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia :) Wyglądasz pięknie w tej stylizacji. Zapowiada się bardzo pozytywnie! Tak trzymaj ;). Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja,fajny tekst,wyglądasz w tym olśniewająco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blogowanie to świetna sprawa. To pasja dzieki której możemy zdobyć wiele nowych umiejętności, przyjaciół, a czasami i nawiązać ciekawe współprace

    OdpowiedzUsuń