In boots fashion kożuch nude ootd

Kożuchowe LOVE

Kożuch beżowy
  
Witam w ten piękny dzień! Bardzo cieszy mnie fakt, że mimo lutego temperatura wzbiła się ponad 0 stopni. Wokół czuć jakby już rozpoczynała się wiosna, ale niestety nie widać pąków na drzewach. Nie mogłam nie wykorzystać tej pogody. Od razu pobiegłam na zdjęcia. 

Wracając do stylizacji, bardzo zainspirowały mnie zdjęcia powyżej. Kożuchy są bardzo stylowe i ciepłe. To moje drugie ulubione okrycie wierzchnie, zaraz po płaszczach. Cała stylizacja jest utrzymana w stonowanych kolorach. Właśnie takie uwielbiam! Uroku dodają kozaki za kolano tzw. over knee boots. Dzięki nim nogi nie wydają się gołe w połączeniu ze spódniczką. Stylizacja nadaje się zarówno do szkoły jak i spacery po mieście lub parku. 

Jaka jest wy ubieracie się  na co dzień? Stawiacie na styl czy wygodne stylizacje? 



















kożuch- vintage | sweter- Cubus | spódnica- H&M | buty- Stradivarius | torebka- Reserved

Zdjęcia Łukasz












Related Articles

28 komentarze:

  1. Podobają mi się kożuchy, ale na kimś, sama jakoś źle się w nich czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kozuszki to fajna sprawa :) ładnie na tobie lezy. ja w takie dni tez zakladam kozuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, a ten kożuszek cuudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielabiam kożuszki :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oh ja takze jestem zakochana w kozuszkach ;3 niedosc ze tak swietnie sie prezentuja, to jeszcze takie cieplo daja hah :d

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kożuszek, no i te wspaniałe warkocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty i torebka. W ogóle to ładnie się to wszystko ze sobą komponuje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że ładnie jest to ze sobą zestawione i dobrze się komponuje, to jednak nie jestem fanem kożuszków. Jakoś tak w dotyku ten materiał do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kożuszki. Twój jest przepiękny :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja! Kożuszek bardzo fajny :D Mnie najbardziej podobają się te w rudym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się łączyć styl i wygodę. Uwielbiam duże torebki - można w nich wszystko zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, osobiście bardzo lubię takie kontrastujące połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja!uwielbiam warkocze ;-) Powodzenia w dalszym działaniu,Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się kożuchy, jednak nigdzie nie mogę znaleźć takiego, który mi się naprawdę spodoba. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie kozuchy i te dlugie i te krotkie,jasne i ciemnie :)))) moim zdaniem maja swoj urok :))) Twoja stylizacja jest swietna:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się korzuchy. Sama kiedyś miałam jeden czekoladowy, ale miałam go na sobie chyba tylko raz. Po 5 latach spędzonych w szafie trafił na śmietnik.

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak, dodatnia temperatura i jakieś zwiastuny wiosny to coś, czego teraz potrzebuje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty są świetne!
    Poluje na takie, choć cały czas nie mogę się na żadne zdecydować :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Zapraszam do wzięcia udziału w małym rozdaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń