Myśl różowo

 

 W dzisiejszej stylizacji główne skrzypce gra płaszcz. Kupiłam go dość dawno, ale szczerze przez kolor bałam się w nim chodzić. Odłożyłam go do szafy, gdzie czekał właśnie na tę sesję. Płaszcz, a raczej jego kolor, wyróżnia się na tle szarości dnia codziennego. Chodząc po mieście czułam, że wszystkie oczy przechodniów były skierowane na mnie. Mam zamiar częściej w nim chodzić, ponieważ jest oryginalny i dodaje pewności siebie. 

 Czy założylibyście coś w podobnym kolorze? 
















płaszcz- vintage
golf- Bershka
spodnie- Stradivarius
botki- Zara

Zdjęcia Łukasz

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki odcień różu, u mnie płaszcze tylko w intensywnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie czarnego z różowym

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie różu i czerni zawsze daje ciekawe efekty, mam znajomego, który do czarnych spodni, t-shirtu i skory zakłada różowe superstary. wygląda to naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy! Kocham różowe rzeczy! Tylko chyba zdecydowałabym się na płaszczyk w nieco jaśniejszym odcieniu. Pudrowy róż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcza różowego bym raczej nie ubrała, odzież wierzchnią wolę w stonowanych kolorach. Ale buty, sweter czy koszulkę- jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz pięknie rozjaśnił cała stylizacje. Jak widać można nosić róż z klasą :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paznokcie! Podoba mi się połączenie czerni z mocnym akcentem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor super, ale pewnie też na początku miałabym obawy założyć taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie czerni ze zdecydowanym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten kolor wiec bez wahania bym taki ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się bardzo często łapię na tym, że kupuję coś w kolorze różowym, albo takim malinowym. W sumie podobam się sama sobie w takim kolorze, jakoś tak radośniej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W polaczeniu z czernia to dobry wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię różowy, mam sporo dodatków w tym kolorze. W zeszłym sezonie miałam nawet różowy płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do niedawna nie pokusiłabym się o taki odważny kolor. Ale teraz w mojej szafie pokazuje się wiele kolorów i dobrze się w nich czuję:) Myślę, że dużo zalezy od pewności siebie kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wyraziste kolory, a fuksja to jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym dumnie nosiła ten płaszcz,ma piękny kolor. Lubie ten odcień różu,a cały zestaw uwielbiam. Genialnie wygląda ten golf i botki, spodnie, pasek... Naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. W deszczowy, ponury dzień taki kolor doskoanle poprawi humor właścicielce i na pewno jest miło dla oka innych przechodniów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor. Ja pewnie bym się nie odważyła, ale zawsze oglądam się za dziewczynami, które mają takie piękne, odważne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kolorowe stylizację. Uważam, że zycie jest zbyt krótkie by być punurym,a takie ubrania dodają mi energii. Co prawda jakimś dziwnym cudem nie mam kolorowych płaszczy (same neutralne), ale mam np. różowe dzinsy i bardzo je lubię. Oczywiście wówczas zestawiam je ze stonowaną górą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja przepiękna! Przełamanie różowym płaszczem jest idealne. Całość wygląda pięknie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor płaszcza i jego fason to coś pięknego! Genialnie podkreśla całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń