Accessories


Witajcie! 
Dzisiaj przychodzę z kontynuacją poprzedniego posta. Jeśli go nie widzieliście koniecznie wpadajcie tutaj. Przedstawię Wam akcesoria, które moim zdaniem mogą nadać całej stylizacji charakteru i sprawią, że nie będziemy nudno wyglądać. Kilka z moich propozycji to trendy, które podbijają świat mody. Nie przedłużając, zapraszam do czytania :) 

 1. Pasek


  Lubię prostotę, dlatego wybrałam czarny z dużą ozdobną klamrą. Myślę, że dzięki niej cała stylizacja będzie miała odrobinę charakteru. 

 2. Gorset


 Na jego punkcie oszaleli wszyscy. Możemy go kupić już w każdej sieciówce. Idealnie komponuje się z dużym t-shirtem. Sprawia, że wyglądamy ekstrawagancko. Ja swój gorset zrobiłam sama, ze spódnicy znalezionej w second handzie. 

 3. Bandama 


 Było o niej głośno w tamtym sezonie, ale nadal nie schodzi z języków świata mody. Dzięki niej nasza szyja nie wygląda goło. Bandama doda szyku naszej stylizacji.  

4. Chokery 


 Absolutny hit, czyli chokery. Łączymy z bluzami, koszulkami, koszulami. Nie da się wyglądać w nich źle. Ja postawiłam na te, o wykończeniu aksamitnym. Najbardziej lubię te trzy. 

5. Kapelusz 


Osobiście bardzo lubię chodzić w kapeluszach. Czuję się wtedy tak elegancko i całkiem inaczej. Swój kupiłam za 90 gr i bardzo jestem z niego zadowolona. Myślę, że tutaj powinniśmy wybierać te z dobrych materiałów, aby szybko się nie zniszczyły i służyły nam jak najdłużej. 

6. Okulary zerówki 


 Jeśli nie musimy nosić okularów korygujących wzrok, powinnyśmy zaopatrzyć się w zerówki. Będziemy wyglądać kompletnie inaczej. Okulary będą ramą naszej twarzy. Moje kupiłam w neutralnym kolorze, żeby pasowały do wszystkiego. Oczywiście nie namawiam na noszenie ich codziennie, ponieważ to zwykły plastik. Noszenie ich może sprawiać bóle głowy, więc nie jest to dla każdego, ale zawsze warto spróbować. 

 7. Okulary przeciwsłoneczne 



 Już niedługo w ciągu dnia będzie nam towarzyszyć słońce. Dlatego przy każdej naszej stylizacji będziemy zakładać okulary, najlepiej te z filtrem UV. Ja zaopatrzyłam się w wersję klasyczną i trochę bardziej ekstrawagancką. Myślę, że obie pary świetnie się sprawdzą przy moich outfitach.

 8. Kabaretki 


 Nosiłam je jak byłam mała, oczywiście nie czarne tylko różowe, zielone i żółte. Bardzo się cieszę, że moda powraca i znowu będę mogła je założyć. Myślę, że to bardzo fajny dodatek do spodni z dziurami. 
Postaram się zrobić z nimi post w roli głównej. 


Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że podobały Wam się te dwa mini posty. Myślę, że to fajny pomysł na uzupełnianie pustek na blogu. Teraz się z Wami żegnam i do usłyszenia w kolejnym poście. 

Co Wam się najbardziej podobało. Co dodałybyście do tej listy?

9 komentarzy:

  1. Gorsety i chokery zdecydowanie najlepsze! :)
    http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze stosuje tzw przeze mnie "czynnik wow" :D Jeden szczególny dodatek, a "robi" całą stylizację :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają chokery, te drugie okulary i kabaretki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta bandamka. Pustki uzupełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary <3 Potrafią dodać pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary przeciwsłoneczne są śliczne!

    OdpowiedzUsuń