In części garderoby moda ootd porad

EIGHT BASIC PIECES OF WARDROBE


Cześć wszystkim! 

Dzisiejszy post będzie skierowany głównie do kobiet i dziewczyn. Wpis będzie miał charakter poradnika. Chciałabym pokazać osiem bazowych ubrań, które moim zdaniem powinny być w szafie każdej z nas. Sądzę, że dzięki tej odzieży, każda nasza stylizacja nie będzie przesadzona, ale ładna i spójna. Wybrałam ciuszki w neutralnych kolorach. Jestem zwolenniczką minimalizmu, przez to w mojej garderobie króluje biel, czerń oraz wszystkie odcienie szarości. 

Chciałabym zaznaczyć, że z poniższych ubrań możemy utworzyć ponad 10 stylizacji. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Nie przedłużając zapraszam do lektury :) 

 1. Kurtka ze skóry 

https://martynakochanowska.blogspot.com

Uważam, że taka kurtka jest ponadczasowa. Możemy ją założyć praktycznie do wszystkiego i zawsze będziemy wyglądać świetnie. Będzie pasować zarówno do sukienek, jak i modnych teraz bluz z kapturem oraz jeansów. Warto zainwestować w tę część garderoby, ponieważ posłuży nam przez dłuższy czas. Taka kurtka nigdy nie wyjdzie z mody. 

 2. Biała koszula 

https://martynakochanowska.blogspot.com

Klasyka, czyli biała koszula. Idealnie pasuje do jeansów, co mogliście zobaczyć w starszym poście, ale i nie tylko. Oczywiście bardzo dobrze sprawdzi się na eleganckie wyjścia, w połączeniu z ołówkową spódnicą i wyższymi butami. 
Ja posiadam wersję minimalistyczną, ale poluję na taką z falbanami lub żabotem. 

 3. Marynarka

https://martynakochanowska.blogspot.com

Mimo tego, że nie pracujemy w biurze, powinnyśmy mieć w szafie czarną, zwykłą marynarkę. Nie musimy jej nosić w wersji eleganckiej. Sądzę, że narzucona na t-shirt może ożywić całą stylizację. Bardzo lubię łączyć ją z białą bluzką w paski i jeansami oraz białymi trampkami. Nie wiem dlaczego, takie połączenie kojarzy mi się z paryskim stylem. 

3. Spodnie 

https://martynakochanowska.blogspot.com

Dopasowane jeansy lub czarne rurki, moim zdaniem podstawa każdej stylizacji. Jeżeli mam na sobie idealnie pasujące spodnie, od razu czuję się lepiej i wiem, że wyglądam świetnie. Pamiętajmy, żeby czarne rurki co jakiś czas wymieniać, ponieważ niestety bardzo szybko blakną. 

4.Sukienka 

https://martynakochanowska.blogspot.com

Każda z nas powinna mieć MAŁĄ CZARNĄ. W zimę preferuję tę z długimi rękawami. Uniwersalnym kolorem będzie również szary. Najważniejsze, żeby sukienka nie była za krótka. 
Nie możemy przecież czuć się niekomfortowo. Gdy dobierzemy odpowiednie dodatki, np. duży naszyjnik lub kolczyki koła, lekko podrasujemy nasz outfit. 

5. Sweter 
https://martynakochanowska.blogspot.com

Moja druga największa miłość, wśród wszystkich części garderoby (pierwsza znajduje się pod numerem 8). Swetry, golfy, półgolfy, jestem zakochana we wszystkich. W zimę sprawdzają się doskonale. Jest nam ciepło, ale jednocześnie wyglądamy bardzo stylowo. Ja uwielbiam te w odcieniach szarości.  

6. Bluza

https://martynakochanowska.blogspot.com

Ostatnio łączona ze spodniami, spódniczkami, płaszczami, sukienkami, dosłownie ze wszystkim. Najlepiej zaopatrzyć się w wersję hoody (wkładaną przez głowę), jak i tę rozpinaną. Pod tę drugą możemy założyć jeszcze kilka warstw, jeśli jest nam bardzo zimno. Ja bardzo lubię tę różową. Zauważyłam, że to bardzo modny kolor. 

7. T-shirt

https://martynakochanowska.blogspot.com

Biały, czarny, szary, czyli klasyczne t-shiry, które warto mieć w swojej garderobie. U mnie jest to ostatnia deska ratunku, kiedy na prawdę nie wiem, co na siebie włożyć. T-shirt z bluzą i jeansami to jest to w czym najbardziej lubię chodzić w weekendy, gdy zostaję w domu. 

8. Płaszcz

https://martynakochanowska.blogspot.com

Na koniec zostawiłam najlepsze, czyli PŁASZCZE. Mam na ich punkcie bzika. Najbardziej lubię te w klasycznych kolorach. Absolutnym hitem jest ten po lewej stronie, kupiony za 8 zł oraz prochowiec z New Looka, za 1zł. Te drugie będą bardzo modne w sezonie wiosennym, dlatego bardzo się cieszę, że zdobyłam go za tak niską cenę. 

 Mam nadzieję, że tego typu posty Wam się spodobają, ponieważ szykuję jeszcze jeden, o akcesoriach  :) 

Co jest na waszej liście must have w garderobie? Dajcie znać w komentarzu. 








Related Articles

7 komentarze:

  1. Zgadzam się z Twoimi propozycjami :) To rzeczywiście absolutna podstawa, która powinna zagościć w naszych szafach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klasycznie, ale jednoczesnie klasyka nigdy z obiegu nie wychodzi. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto mieć spójną szafę. Ja dopiero od niedawna staram się taką posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna ramoneska to must have, który chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna ramoneska i jeansy to podstawa w mojej garderobie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z poradnikiem. Karynka już szafe skompletowała ;) Czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń