Little nerd



Hej, hej!
Za oknem wiosna, a w sercu lato. Już nie mogę się doczekać wakacji. Niestety do tego jeszcze trochę czasu. Teraz pozostało mi cieszyć się dość ładną, w niektóre dni, pogodą. Już coraz częściej termometry wskazują temperaturę powyżej 10 stopni. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ w końcu będę mogła robić stylizacje nie tylko w płaszczach. 


Marzec niedługo się kończy. Przyszedł czas na myślenie o ocenach, które trzeba poprawić. Ja muszę zacząć od dziś, ponieważ mam do zaliczenia bardzo ważny przedmiot, a praktycznie połowę kwietnia i cały maj nie ma mnie w szkole. Przede mną dwie wycieczki, z których relacja będzie na blogu. Jeśli jesteście ciekawi polubcie mojego FANPAGE, aby być na bieżąco. :) 



Dzisiaj chcę Wam zaprezentować stylizację, z połączonych bazowych rzeczy, które prezentowałam w poprzednich postach. Dość proste, ale niebanalne połączenie. Szarość i czerń dość klasyczne połączenie, które przełamują niebieskie jeansy. Nie będę się rozpisywać, ponieważ stylizacja jest modna i wygodna, czyli to co najbardziej kocham. 













kurtka Stradivarius | sweter sponie H&M | buty Mohito

Zdjęcia Łukasz

19 komentarzy:

  1. Pogoda dopisuje, ponieważ daje się wykazać blogerkom. Muszę przyznać, że się wykazałaś w 100%. Świetny post, oczywiście jak zawsze wyczekuje kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter ! Super wyglądasz w tych okularach :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Zwłaszcza sweterek mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. Życzę powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za spodniami 7/8 ponieważ optycznie skracają nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że komuś się podoba :)

      Usuń
  7. Super zestaw na co dzień, zwłaszcza kurtka nam się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją bardzo lubię :) Jak na taką wiosenną kurteczkę to jest nawet ciepła :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam!😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam!😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka bardzo mi się podoba. Muszę upolować jakas fajną ramoneske. Jednak nie bardzo pasuje mi do tych butów ta długość spodni. Bardzo to skraca nogi 😯

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również z utęsknieniem czekam na wakacje. Dobrze, że teraz robi się już cieplej to samopoczucie jest lepsze. Super stylizacja z charakterem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :)
    Zapraszam do mnie
    http://dietetykadlamlodzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń