Second hand outfit



Cześć wszystkim! 
Niestety ferie się skończyły, a rozpoczęła szkoła. Powrót do ciągłych kartkówek, prac klasowych i nudnych lekcji, czyli do wszystkiego co najgorsze. Jedyną pocieszającą myślą, na tę chwilę, jest fakt, że niedługo kolejne święta, a od tego już niedługo do wakacji! 

Zaczął się kolejny miesiąc- marzec. Mam ogromną nadzieję, że wraz z pierwszym dniem wiosny będziemy mogli odłożyć w kąt ciepłe czapki, szaliki i rękawiczki. 

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo wyjątkowa, ponieważ wszystkie założone przeze mnie rzeczy, pochodzą z second handu. Kolejne perełki w mojej szafie, czyli spodnie z Topshopu (posiadam takie same czarne) oraz bluza z New Look'a. Postawiłam na jednolitą bazę w kolorze bordowym oraz na czarny płaszcz, który mogliście już zobaczyć w tym poście (klik). Stylizacja ma charakter sportowego szyku. Osobiście bardzo wygodnie spacerowało mi się po ulicach miasta, jednocześnie wyglądając stylowo. Bardzo lubię takie outfity, ponieważ jest on prosty, dość bezpieczny (łączymy tylko dwa kolory), a przede wszystkim luźny. Tak właśnie interpretuję modę. Nie musimy nosić drogich ubrać, żeby wyglądać świetnie. Wystarczy trochę wyobraźni! 

Moda, w której nie można wyjść na ulicę nie jest modą. 

Zgadzacie się z tym stwierdzeniem najsłynniejszej, francuskiej projektantki- Coco Chanel? 

secon hand

second hand

second hand

second hand


second hand

second hand

second hand

second hand


second hand

second hand

second hand

second hand

second hand

second hand

second hand

second hand

płaszcz vinted | bluza New Look | spodnie Top Shop | buty Nike 

Zdjęcia Łukasz 

11 komentarzy:

  1. Wyobraźnia to podstawa w modzie, chociaż tak jak w tym przypadku przydaje się również nienaganna uroda ;) Ciekawy post, Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Zauważyłam, że jesteś aktywny pod każdym postem, takich ludzi się ceni! Dzięki, że jesteś ;)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, idealny przykład na to, że można wyglądać znakomicie, za grosze.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem mniej kosztowne rzeczy są lepsze i ładniejsze niż te droższe. Ślicznie wyglądasz :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak!. Bardzo lubię łazić po tego typu sklepach i nie raz nie dwa udawało mi się upolować prawdziwe cuda. A potem słyszałam pytania gdzie kupiłam to i owo . :)Po latach tego typu doświadczeń stwierdzam ,że trzeba mieć jednak dużo wyobraźni i tzw oko ;)by się w lumpach ubierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsze, że wszystkie rzeczy są unikatowe i nie zobaczymy koleżanki w takiej samej bluzce :)

      Usuń
  5. Great outfit. I like your pants, nice color! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  6. lumpeksy są najlepsze, wiadomo :) na fantastyczne rzeczy można trafić, zazwyczaj świetnej jakości, na które normalnie nas nie stać.
    Co do szkoły - dopiero jak ją skończysz, docenisz jaki to fajny czas :) wbrew pozorom wolny od presji i obowiązków. Mam dopiero 24 lata, ale chciałabym mieć wiecznie 17 i tyle zmartwień co w liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładnie to wygląda :D
    Większości lumpeksy kojarzą się źle, szkoda, bo na prawdę można tam prawdziwe perły dostać :D

    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń