In podróże travel

Amsterdam trip


Witajcie Kochani! 

Dzisiaj pokrótce opowiem Wam o mojej wycieczce. Jeśli śledzicie mnie na fanpage, mieliście okazję już dowiedzieć się, że byłam w Holandii. Kiedy dowiedziałam się, że będę miała okazję zwiedzić kilka miast w tym kraju, bardzo się ucieszyłam. Odliczałam każdy dzień do wyjazdu, aż w końcu nadszedł. Sprawdziłam pogodę. Przyszykowałam odpowiednie ubrania oraz zapasy żywieniowe i w drogę.

Na samą podróż nie mogę narzekać, ponieważ miejsca w autokarze były bardzo wygodne. Każdy miał bardzo dużo miejsca na nogi, a w zagłówkach umieszczone zostały tablety, z różnymi grami i filmami. Wszystko to, aby umilić 10 godzinną podróż. Tak, dałam radę przeżyć tyle godzin :) 

Z czym kojarzy nam się Holandia? Oczywiście z kwiatami, serami, chodakami i rowerami. Wszystko to miałam okazję zobaczyć. Co do Amsterdamu, to jest przepiękny. Jedynym minusem, ale tak to bywa w turystycznych miejscach, jest ogrom ludzi. Kojarzycie słynny napis "I AM AMSTERDAM"? Nie dało się zrobić zdjęcia, co możecie zobaczyć niżej, wszędzie ludzie. Mimo to jestem zakochana w krajobrazie i atmosferze tego miejsca. Amsterdam uplasował się na drugim miejscu moich ulubionych miast. (Choć to może się zmienić po następnej wycieczce, na którą jadę w maju). Jeśli będę miała okazję, to na pewno pojadę tam na dłużej. 

Poniżej możecie zobaczyć miejsca, które widziałam. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak bardzo jak mi. :) 

Jakie jest wasze ulubione miasto? 



























Related Articles

9 komentarze:

  1. Super post! Moim ulubionym miastem jest również Amsterdam.☺
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione miasto to Bydgoszcz, ponieważ jest tam pięknie zwłaszcza latem. Naprawdę polecam odwiedzić to piękne miasto

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jakie wspaniałe miasto. Świetnie uchwyciłaś jego piękno i charakter 😊 moim ulubionym miastem jest natomiast Paryż

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miasto:) mam znajoma, która mieszka w Amsterdamie i twierdzi, że nie chciałaby mieszkać nigdzie indziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miasto, zdjęcia również :)
    http://klaudiahrynczyszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Co widzę zdjęcia z Holandii to zawsze mnie zachwycają, jednak ten kraj ma coś takiego w sobie, że przyciąga wyglądem. Co prawda jeszcze nie miałam okazji być, ale mam nadzieję, że kiedyś się uda zwiedzić właśnie Amsterdam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głębia ukazana wraz z ambrozyjskim krajobrazem tego przepięknego miasta, bardzo ciekawe zdjęcia jak i cały post. Czekam na więcej oraz pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń