In classy coat fashion inspiration ootd second hand

Classy with nude




 Witam Was serdecznie!
Dzisiaj króciutki post, ponieważ więcej zdjęć będziecie mogli zobaczyć na blogu https://konfabula.pl, gdzie napisałam gościnny post :) 

Teraz zamiast na samej stylizacji, chciałabym się skupić na butach, a konkretnie szpilkach. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię chodzić na wysokich obcasach. Czuję się bardzo kobieco, a moje nogi są optycznie dłuższe. Dzisiaj do mojego ubioru dobrałam czarne, klasyczne szpilki. Niestety to była pierwsza przechadzka w nich, przez to moje nogi lekko cierpiały. Mam nadzieję, że przy następnych próbach będzie już lepiej. Pamiętajmy, aby na większe wyjścia zawsze wybierać wygodne sprawdzone buty. Przyznam moje nie zdałyby testu na dłuższą metę. 

Lubicie chodzić na obcasach, czy wolicie stabilne płaskie buty? 





płaszcz C&A| koszulka New Look| spodnie BikBok| buty Stradivarius

Zdjęcia Łukasz

Related Articles

12 komentarze:

  1. Świetne spodnie! :) U mnie goszczą zarówno obcasy, jak i płaskie buty- w zależności od intensywności chodzenia w danym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szpilki jednak dla wygody zakładam zazwyczaj płaskie buty ��

    OdpowiedzUsuń
  3. "Każda kobieta powinna mieć ma dwie cechy: Klasę i Urok" -Coco Chanel. Ty, jak widać prezentujesz obie. Świetna stylizacja jak i zarówno post. Czekam na więcej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. Staram się jak mogę :)

      Usuń
  4. Nie mogę chodzić na szpilkach ze względów zdrowotnych :( Ale bardzo bym chciała, a Twoje szpilki są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny look. Ja szpilki ubieram tylko na imprezy lub zdjęcia. Na co dzień stawiam na wygodę:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny look. Ja szpilki ubieram tylko na imprezy lub zdjęcia. Na co dzień stawiam na wygodę:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji, bardzo podobają mi się spodnie :)
    ja ogólnie kocham szpilki ale ze względu na zdrowie preferuję
    płaskie buty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie są świetne!
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Całość niesamowicie się prezentuję.
    Ja niestety nie potrafię chodzić w wysokich butach, ale Ty wyglądasz super! :)

    Pozdrawiam :>
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, wygodny i klasycznie elegancki. :)

    OdpowiedzUsuń