In decor room

EASTER ROOM DECOR



Witam Was serdecznie!
Święta Wielkanocne, czyli moje ulubione święta. Nie krąży wokół nich taka sztuczna atmosfera, jak w przypadku świąt Bożego Narodzenia. Ale bez jednych nie byłoby drugich, z religijnego punktu widzenia. Mam nadzieję, że wśród świątecznego zamieszania znajdziecie czas na przeczytanie posta.

Wiem, że w poprzednim poście obiecałam stylizacje na Śniadanie Wielkanocne, ale stwierdziłam, że dekoracje będą ciekawsze. Ozdoby nie są trudne w wykonaniu, ale za to bardzo efektowne, więc jeśli znajdziecie jeszcze czas, możecie je samodzielnie wykonać. Poniżej postaram się napisać, jak mniej więcej zrobić podobne.

Dzięki takim ozdobom od razu jest fajniej dla oka i przyjemniej przebywa się w pomieszczeniu. Na dole znajdziecie również życzenia Wielkanocne, napisane przez mojego kolegę i wielkiego fana bloga :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


WIENIEC 

Do wykonania potrzebne będą:
↣ gałęzie ozdobne
↣ bukszpan
↣ plastikowe jajeczka
↣ tasiemka
↣ gorący klej
Sposób wykonania
Gałęzie zaginamy w kółko i związujemy tasiemką. Pomiędzy gałęzie wkładamy bukszpan, a pomiędzy przyklejamy jajeczka. Robimy pętelkę do zawieszenia.

Całość wykonała moja mama, ale wieniec jest tak świetny, że chciałam Wam go pokazać.

GIRLANDA
↣ kolorowy papier techniczny
↣ wata
↣ nożyczki
↣ tasiemka 
↣ klej 

Sposób wykonania:
Najpierw robimy szablon, ja zrobiłam duże i małe króliczki. Szablon odrysowujemy na kolorowych kartkach. Na uszkach robimy dziurki. Wszystkie króliki nawlekamy na taśmę. Na koniec formujemy kuleczki z waty i przyklejamy. 

Ta dekoracja jest prosta w przygotowaniu i bardzo ładnie wygląda. 



BUKIET BUKSZPANU

Do wykonania potrzebne będą:
↣ bukszpan
↣ wazon
↣ plastikowe jajeczka

Sposób wykonania
Bukszpan wkładamy do wazonu. Gałązki traktujemy jak choinkę i zawieszamy na nich plastikowe jajeczka. 






Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam wszystkim,
jajek pięknie pokolorowanych,
na stole pyszności samych,
pogody ducha, zdrowia, radości,
całego domu wypełnionego gośćmi,
Dyngusa bardzo mokrego i
ogólnie wszystkiego najlepszego. 




Related Articles

9 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie? Superancko:) Bardzpo podobają mi się te króliczki, są przeeurocze! no i Mama ma super talent, pięknie zrobiła ten wieniec. Takie proste pomysły a jak świetnie zmieniają charakter wnętrza i wprowadzają nas w świąteczny nastrój! Bardzo mi się podoba, obserwuję!:)

      Usuń
  2. Girlanda jest cudowna :) Podoba mi się estetyka Twoich zdjęć - świetnie te dodatki wpasowały się w Twój wystrój. Ale masz pięknego królika - ja się w tym roku śmieje, bo mam baranka, a więc mam hybrydę - ni to królik wielkanocny ni to wielkanocny baran :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Girlanda jest super, na pewno zrobię taką w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trafiłam na ten wpis dopiero dzisiaj. Z pewnością skorzystam z Twoich porad w przyszłym roku, bo ozdoby są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje. Najbardziej spodobał mi się bukiet bukszpanu. Dodaje kimatu świąt i pięknie ozdabia pokuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) http://evelinastepska.blogspot.com/2017/04/classy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Girlanda oraz bukiet dodają klimatu świąt oraz atrakcyjnie wyglądają na tle twojego pokoju. Różowe spodnie oraz biała koszula świetnie pasują do całości pod względem kolorystycznym i estetycznym. Znakomity pomysł oraz post, pozdrawiam i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń