Orange is the new black | fishnet tight trend


Hej!
Pogoda za oknem pokrzyżowała mi plany, co do Wielkanocnej sesji na dworze. Jak na złość miejsce awaryjne, w przypadku deszczu, było zamknięte. Mimo tego postaram się przygotować kilka stylizacji, jak ubrać się na świąteczne niedzielne śniadanie. Zdjęcia będę musiała zrobić w domu :) 

Przy dzisiejszych zdjęciach współpracowałam z przemiłą Sarą Krauze. Profesjonalne podejście do pracy. Zero problemu z kontaktem. Myślę, że Sara nie obrazi się, jeśli będziecie chcieli się umówić na sesję. Wiem, że startuje na nowo ze swoim fanpage. Możecie go znaleźć pod tym linkiem SARA KRAUZE PHOTO. Efekty naszej współpracy, będziecie mogli zobaczyć poniżej. Mi bardzo podobają się zdjęcia i mam nadzieję, że jeszcze spotkam się z Sarą. 

Stylizacja bardzo wiosenna i optymistyczna. Kolor pomarańczowy w ostatnim czasie wpadł mi w oko. Bardzo się ucieszyłam, kiedy zakupiłam tę bluzę za 1 zł, oczywiście w seconhandzie. Białe mom jeans, które są bardzo modne od kilku sezonów, również kupiłam za 1 zł. Przerobiłam je, robiąc gdzieniegdzie dziury. Idealnym dopełnieniem stylizacji są kabaretki, które dodają charakteru. Z całego zestawu one były najdroższe. Już drugi raz udowadniam, że można ubrać się fajnie i modnie kupując w seconhandach. 

Co sądzicie o tym kolorze? Ubrałybyście się tak? 














bluza sh | spodnie sh | kabaretki Gatta | buty Nike 

16 komentarzy:

  1. Kolor pomarańczowy to barwa młodości, kreatywność i lekkość. Połączenie tego koloru z białym pokazało definitywne piękno, oczywiście uroku i klasy dodały kabaretki. Świetnie dobrana stylizacja, czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy Łukasza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza nie w moim stylu, ale ty w tej stylizacji wyglądasz pięknie! :D

    Mój blog <3


    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Z ogromną chęcią bym się ubrała jak Ty. Lubię ten trend z kabaretkami;)

    Fotografia sposobem - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny luźny, sportowy look. Kabaretki genialnie przełamują pozorne "założyłam sama nie wiem co". Ciekawam wielkanocnych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz.
    Ja jednak nie odważyłabym się tak wyjść na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się - dla mnie ekstrawagancko, ale właśnie to lubię :)
    Sama bym już nie założyła, bo za stara jestem, ale Ty fajnie wyglądasz w takim młodzieżowym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny i nie przeszkadzało by mi gdybym miała w tym kolorze jakąś część garderoby. :P Jednakże co do bluzy, jest to odważny krój nie koniecznie na moją sylwetkę. Ale Twoja stylizacja pięknie dopieszczona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  10. zachwycam się tym zestawem! i choć nie lubię koloru pomarańczowego, tu jestem za!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio deszcze też krzyżuje plany. Cudowna stylizacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja ! choć pomarańcz nie należy do moich ulubionych kolorów ty potrafi łaś to w świetny sposób połaczyć !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi się kolor bluzy :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń