THE SECOND LIFE OF COAT


Cześć Wszystkim!

Rozpoczął się upragniony majowy weekend. Ja ze względu na to, że starsi koledzy piszą test dojrzałości, mam wolny cały następny tydzień. Za dwa lata spotka mnie ten sam los, więc życzę wszystkim maturzystom powodzenia. Osobiście nie mam żadnych konkretnych planów na te dni. Mam zamiar odpocząć, zrobić kolejne zdjęcia na bloga i przygotować się do wycieczki. 

Na pewno wiele z Was, w tym czasie, szykuje się na ogniska, spotkania ze znajomymi lub wycieczki poza miasto. Dzisiejsza stylizacja, moim zdaniem, nada się na wszystkie te okazje. Bazowe ubrania, czyli biała bluzka w czarne paski oraz jeansy, tworzą spójną, niewymuszoną całość. Same w sobie wyglądają świetnie. Ja postanowiłam dodać nutkę elegancji w postaci, ostatnio modnego i na topie, beżowego trencza. Na czym polega fenomen tego płaszcza? Tak, oczywiście został zakupiony za 1 zł. Kolejna lumpeksowa zdobycz w mojej szafie. Stąd tytuł- THE SECOND LIFE OF COAT. Do płaszczyka dobrałam sztyblety, w podobnym tonie kolorystycznym. Cały outfit jest utrzymany w jasnych kolorach, czyli idealnych na wiosnę. Stylizacja nadaję się za równo na spotkanie ze znajomymi, spacer jak i do szkoły. 
Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę słonecznej pogody majówkowej każdemu z nas :) 

















płaszcz New Look| bluzka F&F| jeansy Tally Weijl| botki Reserved

Zdjęcia Łukasz

21 komentarzy:

  1. Jasny trencz to podstawa mojej wiosennej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O słonecznej majówce mogę jedynie pomarzyć, ale mam nadzieję, że uda mi się zrobić choć kilka zdjęć na bloga :)
    Świetna stylizacja, uwielbiam koszulki w paski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe słowo do zapamiętania... Sztyblety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie stylizacje, płaszczyk jak najbardziej w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobycz! Do stylizacji dorzuciłabym pasek i torebkę lub książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wiosną najważniejsze są jasne kolory. Płaszczyk na plus!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszcz mi się bardzo spodobał! Chociaż botki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestawik, bardzo Ci w nim ładnie! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestawik, super Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobra stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi przyzpomniałaś... mam gdzieś taki płaszcz 2 rzędówkę męską, lecę szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana stylizacja :) Super się prezentujesz w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie trencz jak najbardziej pasuje, zwłaszcza do tej wiosennej stylizacji :) ja nie mam w szafie żadnego, ponieważ wyjątkowo mi nie pasują. Ale kto wie, może kiedyś odnajdę 'ten jedyny'. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. klasyczny strój na wyjscie,wszystko ładnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten płaszcz. Strasznie żałuję, że nie potrafię się odnaleźć w 2nd handach.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny jest ten płaszcz! właśnie za takie perełki uwielbiam lumpeksy :)

    OdpowiedzUsuń