In lookbook moda ootd travel

Comeback | TURIN PHOTOS


Witajcie po krótkiej przerwie. Mam nadzieję, że tęskniliście. Wiem, że lekko zaniedbałam bloga i fanpage, ale obiecuję się poprawić. Z czego wynikała moja nieobecność? Otóż przez dwa tygodnie byłam w Turynie. Siedzenie na praktykach, zwiedzanie, lekcje włoskiego oraz słaby internet nie pozwalał mi na nowe posty. Tydzień temu wróciłam i przeglądając zdjęcia znalazło się kilka, które nadają się do publikacji. Zdjęcia zostały wykonane przy Bazylice de Superga, która znajduje się na wzgórzu, z którego rozciąga się przepiękny widok na całe miasto. 

Do wakacji pozostały jakieś trzy tygodnie, ale dzisiaj przychodzę do Was ze słonecznymi zdjęciami i idealną dla mnie stylizacją na wielogodzinne zwiedzanie. Outfit utrzymany jest w ciemnych kolorach. Główną rolę grają spodnie w pasy z prostą nogawką, które są ostatnimi czasy bardzo modne. Takiego typu dół uwydatnia nasze kształty i w połączeniu z wyższymi butami sprawia, że nogi stają się optycznie dłuższe. Dzisiaj jednak postawiłam na wygodne, białe adidasy, które są bardzo uniwersalne i pasują do wszystkiego. Przylegająca czarna bluzka, tworzy kontrast dla dość obszernych spodni. Całość wygląda świetnie, nietypowo i świeżo. 

Co sądzicie o takich spodniach? Posiadacie takie w swojej szafie? 








bluzka New Look | spodnie C&A | buty Adidas

Zdjęcia Kuba 

Related Articles

5 komentarze:

  1. Prawdziwa kobieta potrzebuje przerwy, ale zawsze po niej wraca w pięknym stylu tak jak ty. Ciekawy post oraz stylizacja. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz. W tym miesiącu na pewno pojawi się dużo nowych postów :)

      Usuń
  2. Cały outfit bardzo ładnie zestawiony, no i wygląda na wygodny. Plus za piekny plener w tle i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podobają Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń