Lady in red


Witajcie kochani. Jak Wasze przygotowania do wakacji? Zaopatrzyliście się już w sukienki, krótkie spodenki i wszystkie inne letnie ubrania? Ja, już od jakiś dwóch tygodni próbuję skompletować garderobę na te najcieplejsze dni w roku. Prawie we wszystkich sklepach rozpoczęły się wyprzedaże, więc postanowiłam z nich skorzystać. W mojej szafie pojawiło się kilka nowych bluzek i sukienek. Jedną z nich macie okazję zobaczyć w dzisiejszym poście. 

Przeglądając asortyment sklepów pewnie już zauważyliście, że na półkach i wieszakach królują przede wszystkim FALBANY, ale i też dekolty tzw. hiszpańskie, inaczej możemy powiedzieć, że odkryte ramiona. Można to zobaczyć na bluzkach, czy sukienkach. Ja wybrałam sukienkę z takim dekoltem. Wybierając ją, moją uwagę zwrócił wzór i kolor. Do tej pory w mojej garderobie czerń, biel i szarość, więc tym razem postawiłam na coś odważniejszego. Lekka falbanka przy dekolcie sprawia, że całość jest bardzo dziewczęca i delikatna. Do sukienki dobrałam białe trampki, ale równie dobrze będą pasowały sandałki. Co do materiału to nie prześwituje, nie gniecie się i świetnie wygląda podczas poruszania się. 

Co sądzicie o takiej stylizacji? Jaki jest Wasz ulubiony trend tego sezonu? 












sukienka H&M | buty ADIDAS

41 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Otoczenie idealnie pasuje do sukienki <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Ostatnio wszędzie widzę takie hiszpanki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna sukienka. Pasuje Ci ta stylizacja. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień - według mnie to taki must have w szafie kobiety :D Bardzo ładna sukienka!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne, sukienka kolorystycznie zupełnie nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam falbany! Kilka dni temu zrobiłam ogromne zamówienie na takie sukienki, teraz pozostało mi tylko wyczekiwać dnia, w którym przyjdą ;) Pięknie wyglądasz i wybrałaś cudny plener do zdjęć ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka! Sama szukam podobnej, choć w sukienkach nie gustuję :D I piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety już dawno zapomnialam co to znaczy wakacje, ale na szczęście jest coś takiego jak urlopy- i swojego już nie mogę się doczekać ajććć <3

    pięknie wyglądasz ! fantastyczną masz tą sukienkę- ja uwielbiam grochy, więc sama dumnie bym taką nosiła <3
    i tło cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja wyglądasz uroczo i tak wakacyjnie :)
    a tło wybrałaś świetne, bardzo ładne kolory fotografii :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. I powiem krótko, że podoba mi się ten trend modowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sceneria. Mimo, że nie przepadam za czerwonym, ta sukienka jest prześliczna. :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja na wielki plus! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) Ogólenie Super.
    http://mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki i sukienka z odkrytymi ramionami! :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglądasz! Sukienka idealne komponuje się z krajobrazem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia. Pięknie wyglądasz w czerwieni! :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejciu <3
    Ale pięknie wyglądasz:D
    Idealnie pasuje Ci ta sukienka :*
    Świetne zdjecia :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Sukienka jest śliczna :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci ładnie w czerwieni:) tak z pazurem seksi:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aw, wyglądasz cudownie w tej sukieneczce! Jejku, aż się nie mogę napatrzeć. Widziałam ją w sklepie i chciałam kupić, lecz wyszłam z niego prawie z płaczem, gdyż brzydko w niej wyglądałam. Wspaniałe zdjęcia. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam hiszpańskie dekolty. Wyglądasz świetnie w tej sukience na łonie natury :) Moja szafa już jest prawie gotowa na lato :)
    Pozdrawiam

    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietna stylizacja i plener! Kocham hiszpanki to takie moje małe uzależnienie ^^
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta sukienka! Super wyglądasz :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i super sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  29. czerwone sukienki jak dla mnie są zawsze klasyką ;) i chyba muszę przejść się do HM - bo ta sukienka jest urocza :)

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia ;), super miejsce, takie nieskazitelne.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam hiszpanki i wszelkie falbany! Bardzo mi się to podoba :)
    Cudownie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja akurat poluję na czerwoną sukienkę, tylko bardziej elegancką :) świetnie wyglądasz!
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pasuje ta sukienka do ciebie! :*
    Mi bardzo podobają się hiszpanki, muszę się w nie zaopatrzyć <3

    xxPozdrawiam, zostaję na dłużej :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale piękna polana! Idealnie pasuje do zdjęć. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia, super wygląda ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń