Yellow t-shirt


Witajcie Kochani! Już dawno mnie tu nie było, ale niestety pogoda krzyżowała wszystkie moje plany. Wreszcie, gdy zaczynało robić się ładnie, ja niestety się rozchorowałam. Spędziłam trzy dni pod kołdrą z kubkiem gorącej herbaty i laptopem na kolanach oglądając "Orange is a new black". Przyznam, że te wakacje zaczęły się super. (Mam nadzieję, że wszyscy wyczuli sarkazm). 

Na blogu mogliście już zobaczyć mnie w pomarańczowej bluzie, a w dzisiejszym poście mamy do czynienia z, jak sam tytuł wskazuje, żółtym t-shirtem. Kolor jest w mojej garderobie w pewnym sensie intruzem, ponieważ króluje tu czerń, szarość i biel. Jeszcze w tamtym roku nie spojrzałabym na ten t-shirt, lecz w tym robię małą rewolucję w mojej szafie i staram się kupować właśnie kolorowe rzeczy. Przy każdych zakupach towarzyszy mi chłopak i cały czas przypomina, żebym nie kupiła nic czarnego. Do tej pory skrupulatnie dążę do mojego celu, a przy każdej wizycie w galerii w szafkach goszczą nowe, kolorowe części garderoby. 

Wracając do samej stylizacji to jest bardzo wygodna i idealna na długie, słoneczne spacery. Obszerny t-shirt włożony w jeansową spódnicę to zestaw idealny. Nie musimy długo myśleć, co założyć na siebie, aby wyglądać świetnie. Myślę, że taką spódnicę możemy dopisać do listy basic'owych ubrać w naszej szafie. Dopełnieniem tego stroju jest pasek, który lekko podkreśla talię. Białe, wygodne buty kontrastują z czernią i idealnie pasują do całości. 

Co sądzicie o takim kolorze? Czy Wy też stawiacie w tym roku na kolorowe rzeczy? 









t-shirt SH | spódnica H&M | buty NIKE | zegarek TIMEX 

Zdjęcia ŁUKASZ


34 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, że zaczęłaś przygodę z kolorami, slicznie Ci w nich �� czerń jest ładna, owszem, ale ja bardziej preferuje czerń w zimie, kiedy to króluja plaszczyki czy botki w tym kolorze. Ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zółty, to był mój motyw przewodni wesela :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny t-shirt ożywia całą stylizacje.Tak też w tym roku postanowiłam pobawić się kolorami.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna koszulka, kolor mega mi się podoba taki pozytywny i intensywny :)
    super stylizacja, pokochałam ją :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna!

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, podoba mi się kolor tej koszulki :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny look, spodniczka z t-shirtem genialnie wspolgra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość ciekawe połączenie, ale żółty to jedne z kolorów tego sezonu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja! Uwielbiam żółty kolor :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda na Tobie ta koszulka! Fajnie ożywia stylizację! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny look na lato :) Buty masz przecudowne i chyba na tyle wygodne że nosisz je bez skarpetek. Często to praktykujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na dobie skarpetki :) Nigdy nie chodzę bez do takich butów ;)

      Usuń
  14. Ładnie wyglądasz ;) Podoba mi się bluzeczka ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszulka i genialne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam!:* https://adziulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak byłam dzieckiem mama nie lubiła mnie w żółtym kolorze, strasznie mi ponoć nie pasował :D
    Ty wyglądasz w nim świetnie, no i świetna stylizacja ;)
    Uwielbiam serial "Orange is the new black". Strasznie się w niego wkręciłam. Oby reszta wakacji była udana (bez sarkazmu :D) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne przełamanie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz! Piękna, prosta, letnia stylizacja. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. a yellow cloth and a clear watch,you look so nice.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety w tym roku jest straszna pogoda. Mało jest dni słonecznych. Stylizacja jest świetna. Podoba mi się ta bluzka, jest świetna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie mam zbyt wielu ciuchów w żółtym kolorze, ale uważam, że do jeansu idealnie pasuje-tak jak u Ciebie;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz , ja uwielbiam takie stylizacje :) A bluzka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna stylizacja ^^ idealna na lato ^^ ślicznie wyglądasz *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Woow, super stylizacja. Idealna na lato. Ja jestem fanką czerni i ciężko mi się przełamać do jakiś kolorów, ale Tobie idealnie takie pasują. Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja ♥
    Czekam na więcej i obserwuje
    https://mayawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że spódnica jest wspaniała ♥ brak u mnie takiej jeansowej, rozejrzę się, bo masz rację, że to taki basic, który sprawdzi się w wielu stylizacjach :)
    też czasem mam ochotę ożywić moją szafę, choć i tak jest dość kolorowa, ale lato wyzwala we mnie chęć sprawienia z niej prawdziwej tęczy xd
    jednak staram się ochłonąć przed ruszeniem na zakupy :P bo to mogłoby się źle skończyć.. xd
    Pozdrawiam ♥
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń