In fashion inspiration lookbook ootd stylizacja vichy

Vichy skirt | TREND ALERT


Cześć Wszystkim!

Lipiec minął mi bardzo szybko. Pogoda niestety nie dopisywała, ale znalazło się kilka cieplejszych dni. Głównie spędziłam je nad morzem. Lody i gofry z bitą śmietaną to chyba najlepsze, co wspominam z tych dni. W tym miesiącu również miałam lekcje jazdy samochodem. Byłam tym bardzo pochłonięta, ponieważ chciałam zrobić prawo jazdy jeszcze przed końcem wakacji. Dlatego też nic nie pojawiało się na blogu. Na szczęście wczoraj (1 sierpnia 2017) zdałam część praktyczną i już mam wszystko za sobą. Teraz będę bardziej aktywna tutaj, ponieważ cały stres mam już za sobą i pozostało mi tylko odebrać moje prawo jazdy. 😏😏

Kratka VICHY, czyli trend, który opanował wybiegi, a potem wszystkie sieciówki. Na każdym kroku mogliśmy i nadal możemy zobaczyć ten wzór. Teraz niezłe perełki znajdziemy na wyprzedażach, które niestety już się kończą. Na końcu znajdziecie zdjęcia z wybiegów, z różnymi częściami garderoby, właśnie w kratę VICHY. Ja, swoją spódniczkę znalazłam w H&M, za jedyne 30 złotych. Tworzy ona główny element mojej stylizacji. Do czarno-biało-szarej spódnicy dobrałam prążkowane body w odcieniu szarości. Czarne koturny i kurtka idealnie dopełniają cały outfit. Stylizacja idealnie nadaje się zarówno na spotkanie z przyjaciółmi, zwiedzanie miasta, jak i na imprezę.

Co sądzicie o tym trendzie? Lubicie ten wór? 










kurtka Stradivarius | body Bershka | spódniczka H&M | koturny H&M

Zdjęcia z wybiegów:



Zapraszam Was na moje social media

Related Articles

9 komentarze:

  1. Mi ten wzór się podoba :) Bardzo ładnie wyglądasz, co do spódniczki to genialna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja! Zainspirowałaś mnie :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kratkę choć rzadko chodzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten wzór, chociaż bardzo rzadko w nim chodzę.
    Świetnie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten wzór. Mam koszulę w taką kratkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka śliczna, również lubię taką kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczme zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń